väääldigt dåligt update

hejsan

Sorry för dåligt update men jag har varit med två kompisar i helgen utan dator o allt så ja..det var därför men som ni ser på min blogg nu så håller ja på och "renoverar" den hehe men ni kan kanske komma med några förslag hur ja ska fixa den eller något.

men som sagt i helgen har jag varit med ella o hilda i lördag va jag med hilda såg film snacka o chilla
söndagen så vakna jag o hilda 5över1 hehe..aja men då åt vi frukost sen så kom ella till hilda den efter ett tag åkte vi hem till ella käka thaimat titta film vi såg på let me in det var den engelska versionen av låt den rätta komma in som jag o hilda hade sätt redan så fick vi typ damp sen efter det va vi uppe till ungefär 2 eller 3 snacka lite skit osv haha ah men för mej har det varit en skön men roligt helg ¨
vad har ni haft för er då?
har ni bara chilla eller vart med kompisar :D?
aja nu ska jag dricka OboY ByE ! (y) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0