what are words♥

hejsan hoppsan! :)

just nu så sitter jag och lyssnar på linni-what are words♥
och tittar runt på internet om det står nått nytt om linni ^^♥ hihi
och förresten jag har såå jätte ont i halsen så jag dör snart  hjälp mej ! D:
jahapp det enda jag ska göra idag är hmm.. inte ett skit !
vad ska ni göra för skojsigt på en FREDAG ! :D åhh vrf ska jag vara sjuk när det är fredag fan -.-

Men jag får väl nöja mej med att jag har en mobil jag kan ligga och lyssna på Linni hela dagen iallafall ^__^

och jag säger det igen förlåt för jag är så dåligt på att uppdatera bloggen ! ni är nog sjukt sura på mej för jag inte gör det menmen... jag ska ju få en ny dator och den ska vara min EGNA så jag kan blogga mycket mycket mycket mer ! :D det hurrar vi för tror jag x)

happsi har inte mycke mer och skriva just nu så hejdå ! :)♥♥


haha alltid lika gullig ! :') ♥


Kommentarer
Postat av: Cecilia Apell

hej Linni

Du är grym <3 =)

du är bara bästa Älskar dig så mycket =)

kram Cecilia

2011-11-19 @ 20:54:59
URL: http://cissiizzie.devote.se
Postat av: Vem...?

Bääääh, jag är ett får! ^^

2011-12-14 @ 19:48:40
URL: http://tinanj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0