Tråkigt ! D:

Hej

just nu sitter jag och har tråkigt ! D: usch vad ska man göra en söndag egentligen jo slappa ! men jag är inte ett minsta trött,
det ända jag gör är att sitta och pränta in en låt med linni som jag ska göra cover på och jag kan typ den helt nu ! så jag går runt runt hela tiden och sjunger den haha!♥

Vad har ni gjort idag eller ska göra idag ?:)♥
 
Aja men skriver kanske ett inlägg senare
hörs sötnosar ! ♥

åhh så sööt hon är, ska nån av er läsare på henne träffar eller hur man ska
säga det ^^??


Kommentarer
Postat av: Sandra

FIN HON EEEE!!:DDD

2011-11-13 @ 15:08:13
URL: http://szandrazz.blogg.se/
Postat av: Lilly

Jag ska se henne de 3 gånger hon är i stockholmsområdet och när hon ska till Södertälje <3

Ska du på någon av "träffarna" som du kallade det? ^.^

2011-11-14 @ 14:17:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0